Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Chcąc zgłosić reklamację, prosimy o przesłanie wiadomości na adres email: nawlekane.sklep@gmail.com

W wiadomości prosimy o zawarcie następujących informacji:

  • Załącz zdjęcia lub filmy obrazujące uszkodzenie lub wadę produktu
  • Imię i nazwisko, numer zamówienia, nr kontaktowy
  • Dokładny opis usterki lub niezgodności produktu, data wystąpienia problemu

Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres: 
Justyna Tyńska 
Ul. Do Wilgi 17/2
30-419 Kraków

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Justyna Tyńska
Ul. Do Wilgi 17/2
30-419 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria