Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Chcąc zgłosić reklamację, prosimy o przesłanie wiadomości na adres email: nawlekane.sklep@gmail.com
W wiadomości prosimy o zawarcie następujących informacji:
- Załącz zdjęcia lub filmy obrazujące uszkodzenie lub wadę produktu
- Imię i nazwisko, numer zamówienia, nr kontaktowy
- Dokładny opis usterki lub niezgodności produktu, data wystąpienia problemu
Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Justyna Tyńska
Ul. Do Wilgi 17/2
30-419 Kraków
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Justyna Tyńska
Ul. Do Wilgi 17/2
30-419 Kraków
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria