Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin sklepu internetowego
§ 1. Definicje
W niniejszym Regulaminie poniższe pojęcia oznaczają:
-
Sklep: sklep internetowy działający pod adresem www.nawlekane.sklep.pl, prowadzony przez Justyna Tyńska Nawlekane, ul. Do Wilgi 17/2, 30-419 Kraków, NIP 679 307 61 87, REGON 529824415.
-
Klient: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w Sklepie.
-
Towar: każdy produkt dostępny w Sklepie.
-
Zamówienie: oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Towaru ze Sklepem, złożone za pośrednictwem Sklepu.
-
Konto Klienta: indywidualne konto utworzone przez Klienta w Sklepie, umożliwiające korzystanie z określonych funkcjonalności Sklepu.
§ 2. Postanowienia ogólne
-
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Nawlekane dostępnego pod adresem www.nawlekane.sklep.pl oraz zasady zawierania i realizacji umów sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
-
Sprzedawcą jest Justyna Tyńska Nawlekane, NIP 679 307 61 87, REGON 529824415.
- Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:
- adres pocztowy: ul. Do Wilgi 17/2, 30-419 Kraków
- numer telefonu: tel.: +48 514 075 761
- adres poczty elektronicznej: nawlekane.sklep@gmail.com.
-
Klientem jest każda osoba fizyczna dokonująca zakupów w sklepie, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
-
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
-
§ 3. Produkty
-
-
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są ręcznie wykonane z naturalnych materiałów, co może powodować niewielkie różnice w wyglądzie, kolorze i strukturze.
-
Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy i mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu.
-
§ 4. Konto Klienta
-
Rejestracja Konta Klienta jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia Zamówienia.
-
Klient podczas rejestracji zobowiązany jest podać prawdziwe i aktualne dane osobowe.
-
Klient ma obowiązek zachować w tajemnicy swoje dane logowania do Konta Klienta.
-
Sklep ma prawo zablokować Konto Klienta w przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu.
-
Klient ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swojego Konta Klienta. W tym celu powinien przesłać stosowne żądanie na adres nawlekane.sklep@gmail.com. Sklep usunie Konto Klienta w terminie 14 dni od otrzymania takiego żądania, zachowując kopię danych osobowych Klienta jedynie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
§ 5. Ceny i płatności
-
-
Ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
-
Płatności można dokonać, przelewem na konto Sprzedawcy, Płatności elektroniczne lub kartą płatniczą.
-
Koszty dostawy są podane przy każdym produkcie lub w koszyku.
-
§ 6. Zamówienia
-
-
Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej.
-
Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
-
Czas realizacji zamówienia dla produktów znajdujących się na stanie magazynowym wynosi 3-7 dni roboczych.
-
Czas realizacji zamówienia dla produktów na zamówienie wynosi od 7 do 14 dni roboczych.
-
§ 7. Dostawa
-
-
Dostawa zamówień odbywa się za pośrednictwem Inpost Paczkomat.
-
Koszty dostawy są zależne od wybranej formy dostawy i podane są przy każdym produkcie lub w koszyku.
-
Przewidywany czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych.
-
§ 8. Prawo odstąpienia od umowy
-
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Wyjątkiem są zamówienia indywidualne, które zostały wykonane specjalnie na życzenie Klienta.
-
Aby odstąpić od umowy, Klient powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu na adres nawlekane.sklep@gmail.com.
-
Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
-
§ 9. Reklamacje
-
-
Klient może składać reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych towaru w ciągu 2 lat od daty wydania towaru.
-
Reklamacje należy składać na adres nawlekane.sklep@gmail.com lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy.
-
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
-
§ 10. Ochrona danych osobowych
-
-
Administratorem danych osobowych jest Justyna Tyńska Nawlekane
-
Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
-
§ 11. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O wszelkich zmianach Klient zostanie poinformowany poprzez umieszczenie nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej sklepu.
Justyna Tyńska Nawlekane 13.02.2025