Regulamin sklepu internetowego

§ 1. Definicje

W niniejszym Regulaminie poniższe pojęcia oznaczają:

  • Sklep: sklep internetowy działający pod adresem www.nawlekane.sklep.pl, prowadzony przez Justyna Tyńska Nawlekane, ul. Do Wilgi 17/2, 30-419 Kraków, NIP 679 307 61 87, REGON 529824415.

  • Klient: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w Sklepie.  

  • Towar: każdy produkt dostępny w Sklepie.

  • Zamówienie: oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Towaru ze Sklepem, złożone za pośrednictwem Sklepu.

  • Konto Klienta: indywidualne konto utworzone przez Klienta w Sklepie, umożliwiające korzystanie z określonych funkcjonalności Sklepu.

§ 2. Postanowienia ogólne
    1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Nawlekane dostępnego pod adresem www.nawlekane.sklep.pl oraz zasady zawierania i realizacji umów sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

    2. Sprzedawcą jest Justyna Tyńska Nawlekane, NIP 679 307 61 87, REGON 529824415.

    3. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:
      1. adres pocztowy: ul. Do Wilgi 17/2, 30-419 Kraków
      2. numer telefonu: tel.: +48 514 075 761
      3. adres poczty elektronicznej: nawlekane.sklep@gmail.com.
    4. Klientem jest każda osoba fizyczna dokonująca zakupów w sklepie, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

    5. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

§ 3. Produkty
    1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są ręcznie wykonane z naturalnych materiałów, co może powodować niewielkie różnice w wyglądzie, kolorze i strukturze.

    2. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy i mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu.

§ 4. Konto Klienta
  1. Rejestracja Konta Klienta jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia Zamówienia.

  2. Klient podczas rejestracji zobowiązany jest podać prawdziwe i aktualne dane osobowe.

  3. Klient ma obowiązek zachować w tajemnicy swoje dane logowania do Konta Klienta.

  4. Sklep ma prawo zablokować Konto Klienta w przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu.

  5. Klient ma prawo w dowolnym momencie zażądać usunięcia swojego Konta Klienta. W tym celu powinien przesłać stosowne żądanie na adres nawlekane.sklep@gmail.com. Sklep usunie Konto Klienta w terminie 14 dni od otrzymania takiego żądania, zachowując kopię danych osobowych Klienta jedynie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.

§ 5. Ceny i płatności
    1. Ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

    2. Płatności można dokonać, przelewem na konto Sprzedawcy, Płatności elektroniczne lub kartą płatniczą.

    3. Koszty dostawy są podane przy każdym produkcie lub w koszyku.

§ 6. Zamówienia
    1. Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej.

    2.  Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

    3. Czas realizacji zamówienia dla produktów znajdujących się na stanie magazynowym wynosi 3-7 dni roboczych.

    4. Czas realizacji zamówienia dla produktów na zamówienie wynosi od 7 do 14 dni roboczych.

§ 7. Dostawa
    1. Dostawa zamówień odbywa się za pośrednictwem Inpost Paczkomat.

    2. Koszty dostawy są zależne od wybranej formy dostawy i podane są przy każdym produkcie lub w koszyku.

    3. Przewidywany czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych.

§ 8. Prawo odstąpienia od umowy
    1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Wyjątkiem są zamówienia indywidualne, które zostały wykonane specjalnie na życzenie Klienta.

    2. Aby odstąpić od umowy, Klient powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu na adres nawlekane.sklep@gmail.com.

    3. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

§ 9. Reklamacje
    1. Klient może składać reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych towaru w ciągu 2 lat od daty wydania towaru.

    2. Reklamacje należy składać na adres nawlekane.sklep@gmail.com lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy.

    3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

§ 10. Ochrona danych osobowych
    1. Administratorem danych osobowych jest Justyna Tyńska Nawlekane

    2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).  

§ 11. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O wszelkich zmianach Klient zostanie poinformowany poprzez umieszczenie nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej sklepu.  

Justyna Tyńska Nawlekane  13.02.2025